Угода користувача

Правила користування Сервісом

Загальні положення

  • Сайт — інтернет-ресурс, сторінки, програмне забезпечення та алгоритми, розташовані за адресою https://lfyou.com.ua.
  • Чат-бот — функціонал у вигляді чатбота в месенджері Telegram за адресою https://t.me/AnonChatUABot.
  • Сервіс — послуги із пошуку та з'єднання співрозмовників, передачі повідомлень між ними в межах Сайту та/або Чат-боту в рамках доступного функціоналу, які надаються безоплатно.
  • Платний сервіс — всі ті ж послуги, що й у безоплатному Сервісі, але з додатковим пріоритетом та можливостями за окрему плату на разовій основі на визначений або необмежений термін.
  • Користувач — будь-яка особа, яка прийняла цю угоду та користується Сервісом.
  • Адміністрація — фізична особа-підприємець Мельниченко Е. А., що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 08.04.2021р. № 2001190000000043308.
  • Пошук та з'єднання співрозмовників — послуга, що надається Користувачу, яка за його параметрами виконує підбір випадкової людини серед інших Користувачів, якщо такі присутні, після чого надає інтерфейс для передачі повідомлень.
  • Передача повідомлень — послуга, що надається Користувачу для обміну повідомленнями з іншим Користувачем, з ким було з'єднано, допоки не ініційовано роз'єднання. Кожному Користувачу в один момент часу доступна передача повідомлень тільки з одним іншим Користувачем.

Прийняття

Ці правила використання Сервісом та публічна оферта (далі "Угода") — це юридична угода між Адміністрацією, яка надає Сервіс, з однієї сторони, та Користувачем, який приймає цю публічну оферту, з іншої.

Перед використовуванням Користувач повинен впевнитись, що він розуміє призначення та функціонал Сервісу, базовий етикет та принципи спілкування в мережі, неписані та неформальні правила ведення бесіди, поваги, адекватності, реакції на тролів, а також володіє знаннями безпеки в мережі інтернет та ознайомився з порадами щодо безпеки спілкування.

Користувач погоджується та приймає умови даної Угоди (оферти) конклюдентними діями, а саме шляхом використання Сервісу. Будь-яка взаємодія з Сервісом підтверджує факт прийняття та даної Угоди. На користування Сервісу також поширюється Політика конфіденційності.

Адміністрація залишає за собою право змінювати, доповнювати та/або уточнювати цю угоду в односторонньому порядку без будь-якого повідомлення. Нові зміни починають діяти з моменту публікації нової редакції. Слідкувати за змінами угоди входить в обов'язки користувача. Продовження користування Сервісом після змін угоди являється фактом повного та безумовного її акцепту. Актуальні правила та угода розташована в мережі інтернет за адресою https://lfyou.com.ua/terms.

У разі втрати чинності одного або декількох пунктів Угоди, усі інші залишаються в силі та договір продовжує діяти, за виключенням пунктів, які втратили чинність.

Предмет угоди

Предметом угоди є надання послуг Сервісу по обміну повідомлень з випадковими співрозмовниками, які є іншими Користувачами Сервісу.

Відповідальність

Сервіс надає можливість миттєвого обміну повідомлень між двома випадковими Користувачами без участі або посередництва Адміністрації, тому відповідальність за законність та правдивість повідомлень лежить виключно на Користувачу, який їх надсилає. Оскільки відсутня технічна можливість попередньої модерації всієї переданої інформації, Адміністрація не несе жодної відповідальності за будь-які збитки, які можуть бути або завдані внаслідок користування Сервісом.

Сервіс надається на умовах "як є", без будь-яких гарантій. Адміністрація не гарантує, що Сервіс та результат його використовування будуть відповідати очікуванням або іншим уявленням Користувача.

Адміністрація не несе відповідальність за посилання на будь-які сайти, ресурси, сторінки в інтернеті, продукти, послуги, програми, контент, інформацію тощо, розміщені Користувачами в Сервісі, при передачі повідомлень або іншим чином. Відповідальність за усі ризики та збитки лежить виключно на Користувачах, які обмінюються або публікують таку інформацію.

Права Користувача

  1. Доступ до послуг Сервісу на безоплатній основі в рамках його функціоналу.
  2. Привілеї Платного сервісу у Чат-боті за умови оплати обраного терміну.
  3. Вільно спілкуватися на довільні теми, якщо вони не порушують умов даної Угоди.
  4. В будь-який момент завершити спілкування.
  5. Поскаржитись Адміністрації на співрозмовника, який, на думку Користувача, порушив правила.

Обов'язки Користувача

  1. Дотримуватися даної Угоди.
  2. Негайно припинити користуватися Сервісом у випадку відхилення цієї Угоди.
  3. Бути дружним та ввічливим.
  4. Шанувати приватність співрозмовника та даних, якими він поділився.
  5. Повідомляти Адміністрацію про випадки порушення правил у цій Угоді іншими Користувачами.

Користувачу забороняється

  1. Порушувати, або закликати порушувати чинне законодавство України.
  2. Надсилати, публікувати або іншим чином поширювати нав'язливу інформацію (спам), зокрема:
    1. рекламувати будь-що, в тому числі сторінки, сайти, сервіси, канали, профілі, додатки, чат-боти, товари, послуги тощо;
    2. пропонувати товари чи послуги;
    3. запрошувати до організацій, акцій, опитувань, голосувань, петицій тощо;
    4. запрошувати у спільноти, чати, канали тощо;
    5. вести політичну агітацію;
    6. пропонувати заробіток або будь-яке партнерство;
    7. пересилати так звані "повідомлення-ланцюжки", "листи щастя" або інші повідомлення, мета яких тільки у пересиланні іншим;
    8. поширювати посилання у декількох діалогах поспіль на початку бесіди.
  3. Надсилати або пропонувати шкідливий чи небепечний вміст, який може зашкодити іншому Користувачу, зокрема:
    1. небезпечні або сумнівні інструкції, заклики до дій, пропозиції тощо;
    2. намагатись ошукати співрозмовника, або залучити його для ошукування інших;
    3. файли, посилання, застосунки або будь-що, що може отримати персональні або інші дані про користувача включаючи, та не обмежуючись сервісами визначення IP-адреси та характеристик обладнання тощо;
    4. файли, посилання, застосунки або будь-що, що може зашкодити іншому Користувачу або його обладнанню, вивести з ладу, порушити нормальну роботу тощо;
    5. файли, посилання, застосунки, анімації, відео або будь-що, що може налякати іншого Користувача або викликати дискомфорт.
  4. Виконувати дії, які можуть зашкодити справній роботі чату, зокрема:
    1. виконувати одноманітні дії багато разів поспіль;
    2. зловживати функціями Сервісу задля його перевантаження;
    3. надсилати невиправдано великі об'єми тексту, файлів, графічного контенту тощо;
    4. використовувати засоби автоматизації дій;
    5. самостійно або за допомогою застосунків чи сервісів виконувати перевірки та пошуки вразливостей;
    6. використовувати сторонні клієнти або виконувати дії, які не регламентовані та не доступні у звичайному інтерфейсі Сервісу;
    7. користуватися сервісом більше ніж з однієї вкладки, вікна, пристрою, браузера, клієнта тощо в один момент часу, та мати більше одного діалогу в один момент часу.
  5. Обходити або намагатись обійти обмеження, блокування, ліміти, фільтри тощо, або обманювати програмне забезпечення Сервісу.
  6. Видавати себе за іншу особу або осіб, зокрема:
    1. надсилати контактні дані або посилання на профіль в соцмережі іншої особи незалежно від наявності дозволу від останньої;
    2. вказувати при пошуку неправдивий вік або стать;
    3. представлятися Адміністрацією;
    4. представлятися будь-яким державним органом України або його представником.
  7. Поширювати або запевняти у неправдивій чи непідтвердженій інформації, зокрема:
    1. наклеп;
    2. пропаганда;
    3. спотворенні або вигадані факти чи новини під виглядом офіційних або з сумнівних джерел;
    4. дезінформація, перебільшення абощо з метою посіяти паніку або без такої.
  8. Збирати або поширювати інформацію про інших Користувачів Сервісу, в тому числі їх контактні дані чи фотографії.
  9. Розпочинати чат без мети або бажання спілкування, зокрема:
    1. завершувати чат одразу після з'єднання;
    2. мовчання або ігнорування співрозмовника;
    3. запрошувати або наполягати на спілкуванні за межами чату на початку бесіди;
  10. Займатися жебракуванням у будь-якому вигляді та способом, зокрема:
    1. просити оплатити товари, послуги, заборгованість чи поповнити рахунок;
    2. просити гроші або інші цінності;
    3. просити позичити гроші або інші цінності;
    4. просити або очікувати винагороду за спілкування або за якісь інші дії.
  11. Надсилати, публікувати та іншим чином поширювати контент з елементами, згадками, питаннями, натяками, пропозиціями, компліментами, описом відвертих, пікантних, інтимних, еротичних, тем сексуального характеру, статевих ознак, білизни тощо у режимі звичайного діалогу незалежно від контексту та намірів, напряму, завуальовано чи з цензурою.
  12. Надсилати неправдиві скарги.
  13. Перешкоджати спілкуванню інших Користувачів.
  14. Погрожувати, шантажувати, залякувати напряму, натяками або завуальовано.
  15. Допускати доступ інших осіб до користування Сервісом зі свого пристрою та/або облікового запису.

Права Адміністрації

Адміністрація має право, проте не зобов'язується, в будь-який час, на власний розсуд і без попередження:

  1. Видозмінювати, видаляти, додавати, вдосконалювати та іншим чином вносити зміни у зовнішній вигляд сайту, програмне забезпечення, контент, інформацію, тексти, алгоритми тощо, що належить та що використовується на сайті, або поширюється через сайт.
  2. Видаляти, блокувати, відмовлятися від розповсюдження чи обробки будь-який контент, інформацію та інші матеріали, які порушують цю Угоду, чинне законодавство, права третіх осіб, власні суб'єктивні моральні принципи тощо.
  3. Обмежувати та/або блокувати доступ до Сервісу окремим Користувачам шляхом явного або неявного блокування без попередження та іншого інформування, а також вимикати, зупиняти або ставити обмеження на певні розділи, функції або можливості Сервісу усім Користувачам або деяким на будь-який термін.
  4. Залучати автоматизовані системи модерації контенту з метою виявлення порушень та накладання обмежень.
  5. Вносити корективи до звичного алгоритму функціонування Сервісу стосовно окремих користувачів задля боротьби з порушенням цих правил користування.
  6. Відмовляти у підтримці Користувачам, які не надали повної інформації про проблему, не можуть або не бажають надавати інформацію, запитану Адміністрацією для уточнення або підтвердження тверджень Користувача, або така інформація надана зі спотворенням, змінами, підробкою або спробою приховування.

Обов'язки Адміністрації

  1. Підтримувати справну роботу Сервісу.
  2. Лагодити несправності наявного функціонала у порядку пріоритетів, виставлених на власний розсуд.
  3. Надавати користувачам можливість скарг на інших Користувачів.
  4. Організовувати дотримання правил Користувачами в тому обсязі, наскільки це технічно можливо.

Порушення Угоди

У випадку порушень користувачем цих правил, Адміністрація залишає за собою право припинити надання Сервісу, анулювати або заблокувати всі наявні бонуси, преміум статус тощо, без будь-якого попередження, інформування, відшкодування, повернення коштів та детальних роз'яснень.

Платний сервіс

Користування Сервісом є безоплатним та можливим без будь-яких платежів. Зокрема Сервісом не створюється жодних штучних перешкод у пошуку співрозмовників та спілкуванні, які змушуватимуть платити для їх обходу.

Втім, Користувач Чат-бота має змогу отримати ряд привілей у пріоритеті з'єднання та додаткові функції на певний період або безстроково за умови разової оплати. Вони допоможуть зекономити час на пошуку та отримати більше спілкування за один і той же час.

Наразі діють такі тарифи:

  • 1 доба (24 години) — 9 грн;
  • 3 доби (72 години) — 19 грн;
  • 1 тиждень (7 діб) — 39 грн;
  • 1 місяць (30 діб) — 99 грн;
  • 2 місяці (60 діб) — 149 грн;
  • 3 місяці (90 діб) — 199 грн;
  • 6 місяців (180 діб) — 299 грн.

Термін в тарифі передбачає час, протягом якого користувач має змогу отримати Платний сервіс, а не тривалість чи кількість фактичного використання. При цьому кількість пошуків та діалогів не обмежується.

Доступ до Платного сервісу надається одразу після зарахування платежу та інформування Сервісу про успішну операцію зі сторони платіжної системи та діє з цього моменту, при чому година та хвилина початку буде рівна годині та хвилині закінчення.

Якщо термін дії Платного сервісу закінчився в момент пошуку співрозмовника, то пріоритет в черзі не скасовується та зберігається до його завершення або з'єднання.

Оплативши преміум статус Користувач отримує такі переваги над іншими Користувачами Сервісу, які користуються ним безоплатно:

  1. Першочерговий пріоритет на з'єднання. Якщо існує дисбаланс, і серед Користувачів виникла черга, преміум Користувач автоматично опиняється на її початку, навіть якщо він розпочав пошук пізніше за інших. Якщо в черзі опиняється інший преміум Користувач, він також пересувається на початок черги, але вже після попередніх Користувачів зі статусом преміум, проте все ще вище інших користувачів без такого статусу.
  2. Відсутність реклами та рекламних розсилок у Чат-боті. Користувач не отримає рекламну розсилку від Чат-бота та не побачить вбудовану Адміністрацією рекламу.
  3. Можливість обрати додатковий критерій пошуку. В Чат-боті Користувач може обрати з якими співрозмовниками його з'єднувати: тільки із Сайту або тільки з Чат-бота, тоді як звичайних Користувачів буде з'єднувати як із Сайту, так і з Чат-бота, без можливості обрати щось одне. Це може знадобитись у випадку, якщо є бажання обмінюватися голосовими повідомленнями або іншими функціями, які технічно можливі тільки там.
  4. Очищення свого чорного списку більше, чим за останню добу. Користувач має змогу анулювати свої попередні виключення співрозмовників, які були зроблені понад добу назад, в тому числі й за увесь час, в той час, як в безоплатному Сервісі передбачена можливість видалення тільки за останню годину.

Користувач повинен розуміти, що Платний сервіс та статус преміум не надає жодних нерегламентовані можливості, зокрема:

  1. Не знімає будь-які обмеження, які спричинені порушенням цієї Угоди.
  2. Не дає змогу дізнатись більше про співрозмовників, або якось на них впливати.
  3. Не допоможе видалити себе зі списків виключення інших Користувачів.
  4. Не гарантуватиме миттєвого з'єднання або з'єднання взагалі, якщо співрозмовників за критеріями Користувача наразі немає онлайн у чаті.
  5. Не дозволяє порушувати умови цієї Угоди.
  6. Не змусить співрозмовника спілкуватися так, як бажає Користувач. Усе спілкування та перебування Користувачів є добровільне, будь-хто може будь-коли його припинити.
  7. Не викличе додаткових нових співрозмовників особисто для Користувача.

Адміністрація залишає за собою право не надавати можливість придбання Платних послуг Користувачам, яким обмежено повний доступ до Сервісу через порушення цієї Угоди, а також Користувачам, які схильні до таких порушень або підозрюються у них. Право на рішення відмови від надавання можливості придбання Платних послуг Користувачам залишається також за автоматичною системою модерації Сервісу.

Порядок оплати послуг

  1. Вартість послуг, які надаються за цією Угодою, визначаються згідно із зазначеними в цій Угоді на момент їх придбання.
  2. Адміністрація має право в односторонньому порядку переглядати ціни на Платний Сервіс, що надаються в рамках цього договору, і вводити додаткові Послуги. Користувач зобов'язаний ознайомитися з вартістю до отримання Платних Послуг.
  3. Право вибору способу оплати належить Користувачу. Адміністрація має право відмовити Користувачу у виборі способу оплати тільки в разі тимчасової технічної неможливості здійснення оплати певним способом.
  4. Користувачу може надаватися знижка, розмір якої визначається Адміністрацією.
  5. Платні Послуги надаються тільки після повної успішної оплати Користувачем, зокрема коли Сервіс буде автоматично проінформовано про успішний платіж.

Політика повернення платежів

У випадку порушення Користувачем даної угоди, оплачені за послуги кошти за Платний сервіс поверненню не підлягають.

Оскільки при автоматичній оплаті Користувач миттєво отримує доступ до Платного сервісу та перевірити Адміністрацією його фактичне використання Користувачем неможливо, послуга вважається наданою, та кошти поверненню не підлягають.

Втім, Адміністрація залишає за собою право самостійно приймати рішення щодо повного або часткового повернення платежу, обирати суму та спосіб повернення, якщо Послугами не вдалось скористуватися через недоступність або несправність Сервісу.

У випадку повернення платежу Користувачу доступ до Платних Послуг, які надані за цей платіж, припиняється.

Форс-мажорні обставини

  1. Сторони цієї Угоди не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цієї Угоди, завдану нею шкоду або завдані збитки (в тому числі за неможливість виконання або затримку виконання взятих на себе зобов'язань), якщо такі є наслідком дії форс-мажорних обставин.
  2. Під форс-мажорними обставинами Сторонами розуміються: стихійні лиха, погодні явища та умови (землетруси, зсуви, повені, шквали, урагани, смерчі, тайфуни, припливи та відливи, зливи та зливові опади, снігопади, град, блискавка, посуха), епідемія, епізоотія, пожежа що почалася стихійно, загальноприйняті морські ризики, революція, оголошена чи неоголошена війна, військові дії або загроза війни, громадські заворушення, страйки, локаути, блокади, ембарго, саботаж, арешти та ув'язнення, реквізиція суду, вибухи, виробничі аварії або катастрофи, несправності механізмів, транспортних і вантажних засобів або обладнання, карантинні приписи, зміни в чинних нормах і правилах, введення надзвичайного стану, вимоги та приписи державних органів, відсутність електричної енергії, перебої в постачанні води, поява несправності обладнання або програмних засобах, тимчасова непрацездатність Адміністрації тощо.

Термін дії Угоди

Угода чинна від моменту фактичного початку користування Сервісом до моменту припинення за ініціативи Користувача, або у випадку порушення Користувачем положень даної Угоди.

У випадку публікації нової редакції Угоди попередня версія втрачає чинність з моменту публікації нової. В такому разі Користувач, якщо продовжує користуватись послугами Сервісу, автоматично акцептує її.

Зворотній зв'язок

Зв'язатися з Адміністрацією можна електронною поштою anonchat@ukr.net або в режимі чату у месенджері telegram за адресою @zhecky.

Для можливості надання якісної технічної підтримки важливо при зверненні одразу описати ситуацію та надати усі супутні дані, такі як ідентифікатор в telegram, з якого спостерігаються проблеми, або IP адресу, назву та версію браузера, якщо несправність виникла на сайті.

Якщо проблема виникла з платежем, то варто надати дату, час та суму, квитанцію, якщо така наявна, або її знімок.

Способи зв'язку також зазначені на сторінці контактів https://lfyou.com.ua/contact, де можуть бути актуалізовані.